Voetbalclinic herfstvakantie 2022

Voetbal brengt plezier, vriendschap en dromen. Helaas is het niet voor alle kinderen vanzelfsprekend om voetbaltrainingen te volgen bij een voetbalclub. Daarom organiseert Stichting Zinnig samen met Handje helpen, Big Brothers Big Sisters, Moviera en Serve the City voetbalclinics voor deze kinderen.

november 2022

Cruyff Court Geopend

Met een lekker potje voetbal is woensdagmiddag 13 september het Cruyff Court op het terrein van Intermetzo Maarsbergen geheel in stijl geopend. Midden op het terrein van de zorginstelling aan de Valkenheide ligt nu een prachtig kunstgrasveldje, waar gevoetbald kan worden.

Business Rally Midden Nederland

Elk jaar is er bij het avond feest een goededoel veiling, deze keer 2 goede doelen. Het Prinses Maxima Kindercentrum en Stichting Zinnig. Het was een top dag met in de avond een geweldige opbrengst voor de 2 goede doelen. Iedereen waanzinnig bedankt!

Opening Johan Cruyff Court

De Intermetzo-locatie Maarsbergen krijgt een eigen Cruyff Court. Op woensdag 13 september vindt de feestelijke opening plaats. Stichting Zinnig doet de aftrap met een voetbalclinic voor alle kinderen die aanwezig zijn.

Spijkerbroekengala 2016

Het verschil kunnen maken voor een kind op 4 November 2016. Het Spijkerbroekengala is een initiatief van gedreven ondernemers, die zich ieder jaar belangeloos inzetten voor goede doel(en).

Voetbalclinic 2016

In juli 2016 organiseerde Stichting Zinnig een jaarlijkse voetbalclinic met Prointermetzo uit Zeist. Het was een zeer geslaagde sportieve middag, met extra dank aan de vrijwilligers die de voetbal teams hebben begeleid én &Samhoud die de blauwe voetballen heeft geschonken.

Sint en piet bij Stichting Zinnig

Op woensdag 2 december was er een grote verassing bij de voetbal training in Zeist. Sint en piet namen de voetbaltraining over. Het was een Sinterklaas feest voor kind en jeugd van Intermetzo Zeist.

Ook voetbaltrainingen in Maarsbergen

Vandaag een geweldig moment voor de Stichting en voor de jongeren van Intermetzo Maarsbergen!. Wij zijn gestart met geven van de wekelijkse voetbaltrainingen. Naast Zeist nu ook voor de jongeren in Maarsbergen.

Diploma Alex Levering

GESLAAGD! Op 11 Augustus 2015 is de diploma “leider Sportieve Recreatie” uitreiking geweest voor Alex Levering. Wij zijn bijzonder trots op deze geweldige prestatie.

Voetbal clinic 2015

Samen met vrijwilligers van KPN heeft Stichting Zinnig een jaarlijkse voetbal clinic georganiseerd. Dit jaar bij Intermetzo Valkenheide in Maarsbergen.

Cursus Sportieve Recreatie

Op 31 Maart is Alex Levering, voetbal trainer van Stichting Zinnig de cursus gestart. Met het erkende diploma van deze opleiding kan je op een verantwoorde, eigentijdse en stimulerende manier leiding geven aan groepen en/of individuen in de recreatiesport.