Help ons mee en Doneer ook!

Tienduizenden kinderen in Nederland kunnen niet sporten omdat zij in een instelling wonen. Een gemis aan plezier, ontspanning én de kans om zich te ontwikkelen en talent te ontdekken. Stichting Zinnig brengt daar verandering in, vanuit bevlogenheid en ruime ervaring in coaching en training. Help ons dit mogelijk maken en doneer. Samen creëren we kansen voor kinderen in instellingen.

Spreekt dit u aan, en wilt u een financiële bijdrage leveren?
Al vanaf € 15,- per jaar maakt u het mogelijk dat wij activiteiten voor deze kinderen organiseren! Samen zorgen we ervoor dat ieder kind, echt kind kan zijn. Doet u mee? U kunt ons eenmalig of structureel ondersteunen

Stichting Zinnig beschikt over de ANBI-status, wat staat voor ‘Algemeen Nut Beogende Instelling’. Dit houdt in dat Stichting Zinnig als erkend goed doel geen belasting betaalt over uw gift.

Reclamemaken is een groot goed, maar er zijn belangrijkere zaken. Zoals het steunen van kinderen die steun te kort komen. Een sportief hart onder de riem. Zoiets zou je elk kind wensen.

Han Snel, Reclamebureau

Naam*

Bedrijfsnaam

E-mailadres*

Telefoonnummer

Bericht

Bedrag *

Bijdragen aan Stichting Zinnig

Wilt u op een andere manier bijdragen aan het plezier en de ontwikkeling van kinderen in instellingen? Dat kan, heel graag zelfs.
U kunt bijvoorbeeld:

• Tijd doneren en zo zelf bijdragen aan onze activiteiten
  • Sponsor worden en materialen doneren
  • Team builden bij activiteiten van Stichting Zinnig door onze coach en trainingservaring in te zetten bij uw bedrijfsactiviteit, rondom teambuilding, samenwerking, communicatie en talentontwikkeling