Nu ook voetbaltrainingen in Maarsbergen

Originele datum: 11-10-2015

Voetbal brengt plezier, vriendschap en dromen. Wie droomde er vroeger niet van om profvoetballer te worden?. Helaas is het niet voor iedereen vanzelfsprekend om voetbaltrainingen te volgen bij een voetbalclub.

Vandaag een geweldig moment voor de Stichting en voor de jongeren van Intermetzo Maarsbergen!. Wij zijn gestart met geven van de wekelijkse voetbaltrainingen. Naast Zeist nu ook voor de jongeren in Maarsbergen.

Met veel dank aan de deelnemers van de “Rondomvoetbal Business Rally 2015” www.rondomvoetbalrally.nl

Zij hebben het financiél mogelijk gemaakt om alle materiaal aan te kunnen schaffen, echte wedstrijdvoetballen!, hesjes, pionnen, ect…Het was vanmiddag weer een Zinnig(e) voetbalmiddag in Zeist en nu ook in Maarsbergen.